Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Μπαμπά μη ξαναπεθάνεις παρασκεύη

Πριν από λίγες μέρες έπεσε στα χέρια μου ένα φυλλάδιο με αυτό το τίτλο. Είχα ακούσει για αυτή τη παράσταση και ήθελα να τη δω. Διαβάζοντας το φυλλάδιο κατάλαβα ότι το ανεβάζει μία θεατρική ομάδα από το ΤΕΙ.

Η παράσταση άρχιζε στις 9:30 με δωρεάν είσοδο. Άνετος εγώ ξεκινάω από το σπίτι στις 9:20 ξέροντας ότι δε θα έχει και πολύ κόσμο. Με το που φτάνω δε μπορούσα να παρκάρω. Στην αρχή είπα δε μπορεί να είναι όλος ο κόσμος για τη παράσταση. Το ξανα σκέφτομαι και λέω ότι δε θα βρούμε να κάτσουμε. Μπαίνοντας μέσα στο αμφιθέατρο βλέπω άτομα διάφορων ηλικιών.(Πραγματικα αυτό που σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή ήταν ότι αν είχε είσοδο πόσοι από αυτούς θα ήταν εδώ.)

Έτσι λοιπόν αφού βρήκαμε 2 θέσεις είχα κάποιο χρόνο να παρατηρήσω τα σκηνικά. Δεν ήταν κατά τη γνώμη μου κάτι φοβερό αλλά ήταν όλα όσα χρειαζόντουσαν. Μετά από λίγο ανεβάινει κάποιος στη σκήνη μας λέει ότι είναι ο σκηνοθέτης(αν δε μου το έλεγε δε θα το πίστευα) και σιγά σιγά κλείνουν τα φώτα.

Αν και η παράσταση κράτησε 2,5 ώρες και κάτι δε με κούρασε τόσο πολύ. Από τη άποψη της ιστορίας το έργο δεν είχε κάτι που να με τρέλανε(για να μη πω τίποτα). Αλλά είχε διαλόγους με αρκετό γέλιο. Εγώ τουλάχιστον διασκέδασα και πέρασα καλά.

Επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι τα παιδιά που έπαιζαν ήταν πολύ καλοί στα δικά μου μάτια. Δε περίμενα ότι θα έπαιζαν τόσο καλά. Κατά εμέ όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι ήταν πολύ καλοι.

Σας προτείνω να το δείτε κάποια στιγμή αν έχετε την ευκαιρία.

Υ.Σ.: Τη μία ηθοποιό εγώ από κάπου τη ξέρω αλλά δε μπορώ να θυμηθώ από που.

Υ.Σ.: Και ένα βίντεο για πλάκα!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

xm...gia to mpampa mhn ksanapethaneis...poia hthopoios sou thymizei kati...gia na sou luso thn aporia..poio rolo ekane?