Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

Εδώ είμαι λοιπόν...

Ήθελα να γράψω ένα post χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Έχω γυρίσει λοιπόν στο χωριό και όλα μυρίζουν καλοκαίρι. Καλοκαίρι όπως όλα τα άλλα(ακόμα χαμπάρι δε το πήρα) που πέρασα τόσα χρόνια. Και όμως δεν θα είναι ποτέ το ίδιο. Όταν το Σεπτέμβρη θα πρέπει να γυρίσω στις Σέρρες να δώσω τα μαθήματα που μου απομένουν θα μου φανεί(πιστεύω) πολύ περίεργα. Έτσι είναι πολλά τελειώνουν άλλα αρχίζουν. Ένα πράγμα έχει σημασία να ζούμε όλοι τι ζωή μας όπως θα θέλαμε να είναι. Να αντιδρούμε σε όλους όσους θέλουν να αλλάξουν κάτι τέτοιο. Δεν μπορούμε παντα να το κάνουμε το καταλαβαίνω αλλά να αντιδρούμε όσο μπουρούμε. Πάντα στη ζωή μου πίστευα και πιστεύω ότι η αντίδραση είναι ένα τρόπος για να γίνεις ελέυθερος και εάν νομίζεις ότι είσαι ήδη πρέπει να ξέρεις ότι η ελευθερία δεν έχει όρια.

Αυτό που καταλαβαίνω και μου μένει από όλα αυτα είναι η λέξη: ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Η φωνή της με τρελαίνει:



I'm sorry for the times that I made you scream
for the times that I killed your dreams
for the times that I made your whole world rumble

for the times that I made you cry
for the times that I told you lies
for the times that I watched and let you stumble

It's too bad, but that's me
what goes around comes around, you'll see
that I can carry the burden of pain
'cause it ain't the first time that a man goes insane
and when I spread my wings to embrace him for life
I'm suckin' out his love, 'cause I, I'll never be nobody's wife

I'm sorry for the times that I didn't come home
left you lyin' in that bed alone
was flyin' high in the sky when you needed my shoulder

you're like a stone hangin' round my neck, see
cut it loose before it breaks my back, see
I've gotta say what I feel before I grow older

I'm sorry but I ain't gonna change my ways
you know I've tried but I'm still the same
I've got to do it my own way

It's too bad, but hey, that's me
what goes around comes around, you'll see
that I can carry the burden of pain
'cause it ain't the first time that a man goes insane
and when I spread my wings to embrace him for life
I'm suckin' out his love, I, I'll never be nobody's wife

It's too bad, but hey, that's me
what goes around comes around, you'll see
that I can carry the burden of pain
'cause it ain't the first time that a man goes insane
and when I spread my wings to embrace him for life
I'm suckin' out his love, I, I'll never be nobody's wife

4 σχόλια:

romfea είπε...

Και είναι Ολλανδέζα ε; Από τα μεγάλα αστέρια της χώρας.

Kira είπε...

Δε το ήξερα αυτό!! Από που αλλού θα ήταν η Ολλανδέζα άσσα!

o είπε...

Μαλάκα έτσι είναι... Πότε θα ξαναβρεθούμε? κανείς δεν ξέρει...
Γρήγορα πέρασαν...
Σπίτι Τόλη-Πίτσα,
Αγριμάκης,
Playstation,
Καπηλιό,
Ρετσίνες,
Κανένα τρακάρισμα,
Γκόμενες,
Εξεταστικές,
Πολλοί καφέδες,

και παντοτινές φιλίες....

Καλά θα ήταν να πήγαινε ξανά από την αρχή, να διορθώναμε μερικά πράγματα και να ξαναζούσαμε μερικές στιγμές...

Αλλά....

Kira είπε...

Εγώ δε θα άλλαζα τίποτα φίλε μου γιατί πιστεύω ότι εάν αλλάξεις κάτι αλλάζουν αυτόματα και όλα τα άλλα. Εγω δε θα άλλαζα τίποτα και εάν το ξανα έκανα θα έκανα τα ίδια και είμαι σίγουρος για αυτό.

Αλλά τουλάχιστον πέρασα πολύ ωραία.