Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Στο δρόμο για πτυχίο...

Τα μαθήματα σιγά σιγά τελειώνουν (2 μου έμειναν και τα περιμένω). Ο δρόμος της πρακτικής αρχίζει να ανοίγεται μπροστά μου και από το φαίνεται η μετοχή του ΟΤΕ θα ανεβεί μόλις θα αρχίσω να δουλεύω εκεί(τώρα θα ανέβει, θα κλείσει θα δείξει!!).

Φυσικά η πρακτική θα ξεκινήσει όταν θα υπάρχει κάποιος στη γραμματεία μου για πάρω τα χαρτιά μου. Γιατί ενώ σε όλες τις άλλες γραμματείες είναι κάποιος στην δική μου έχουν πάρει άδεια!

Πλέον έχουμε δουλεία στο DIA κανένα μπανάκι και πηγαίνω σε όσα φεστιβάλ η συναυλίες μπορώ. Ακολουθεί το σάββατο ο Μάλαμας και την άλλη εβδομάδα το Dramaica Festival που κάθε χρονιά γίνετε και καλύτερο.

Το πρόγραμμα του Dramaica:

Δευτέρα 4 Αυγούστου

Κίτρινα Ποδήλατα

Δραμαμίνη

Γυμνά Καλώδια

Μωβ Άστρο


Τρίτη 5 Αυγούστου

Soulfire

Κακό Συναπάντημα

Δάρνακες

Περσινά Ξινά Σταφύλια


Τετάρτη 6 Αυγούστου


Raining Pleasure

Mimosa’s Dream

Χρήστος Γεωργοπέτρης και οι μουσικοί του

Reaction

Nightmares


Πέμπτη 7 Αυγούστου


Νίκος Πορτοκάλογλου

Ζακ Στεφάνου και Banda Coala

Παράλληλες Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: