Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Σαλιγκάρια...

Προχτές λαμβάνω ένα τηλ από την Σφίγγα (ή Biri) και μου λέει ετοιμάσου είναι ο Μάλαμας στη Νικήτη Χαλκιδικής. Το Σάββατο μέτα από μια κραιπάλη αφού πήγα στο μαγαζί ξεκίνησα και έφτασα στη Χαλκιδική Με το φτωχό μου το μυαλό μου είπα να ρωτήσω:

Εγώ:Που θα κοιμηθούμε;
Σφίγγα:Θα δούμε.

Αφού κάναμε μπάνιο είπαμε να πάμε να ρωτήσουμε στο camping αλλά το παλικάρι εκεί μας είπε ότι δεν έχει τίποτα. Έτσι αποφασίσαμε να κοιμηθούμε στο αμάξι. Αφού γυρίσαμε όλη τη Νικήτη βρήκαμε ένα φανταστικό δένδρο για να μας δανείσει τη σκιά του το πρωί. Εξοπλίστήκαμε με μπύρες και φτάσαμε στη συναυλία. Αφού βρήκαμε που θα κάτσουμε από ένα τύπο δίπλα (που αποδείχτηκε ανιψιός του Μάλαμα) ακούστηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Εγώ θα του δίνω αναπτήρα και αυτός μπύρες δέχτηκα αμέσως και το βράδυ συνεχίστηκε ανάβοντας τσιγάρα και πίνοντας μπύρες(Η Μαρίνα τα έσπασε ;Ρ)

Μετά συνεχίσαμε για ένα ποτό σε μαγαζί και μετά είπαμε να φάμε και να κοιμηθούμε. Βρήκαμε λοιπόν το δένδρο μας, ρίξαμε τα καθίσματα, καλύψαμε τα παράθυρα και μας πήρε ο ύπνος. Κάποια στιγμή άνοιξα τα μάτια και λέω πολύ κοιμηθήκαμε(πέσαμε στις 5)η ώρα ήταν 9! Αφού έχασα 8 κιλά ιδρώτα και ονειρευόμουν να πίνω νερό αποφασίσαμε να σηκωθούμε.

Σήμερα χαλαρά μπάνιο και έχει λίγη ώρα που έφτασα και λέω να κοιμηθώ.

Υ.Σ.:Δε ξέρουν τι θα πει beach bar στη Χαλκιδική. Το beach bar για αυτούς είναι μία καφετέρια δίπλα στη θάλασσα!!

3 σχόλια:

romfea είπε...

Πες τα πες τα! Και νομίζουνε ότι έχουν και καλύτερη διασκέδαση από τους αμμόλοφους! :):)

Μαρίναααα! Παντρέψου μας!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

katse sto xorio sou loipon afou den sou arese!!! :D
Etimase to kavouki sou pame gia alla!!

Kira είπε...

Δεν ένοιωσες καλά τη πέραμο για αυτό το λες. Έτοιμος είμαι πάμε για Ξάνθη!!