Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Not fireproof equipped...

Buzz Lightyear φιλάκια πολλά και ας στο διάολο! Ήθελα πολύ καιρό να το φωνάξω! Πέρασα όλα μου τα μαθήματα και πλέον μου μένει η πρακτική και η πτυχιακή.

Πρακτική: από ότι φαίνεται στον ΟΤΕ αλλά πρέπει να το εγκρίνει ο προιστάμενος(μη χέσω!)

Πτυχιακή: το τοπίο φαίνεται θολό στο βάθος γιατί με όσους έχω μιλήσει έψαχναν κανένα εξάμηνο για να βρουν. Εγώ έχω όμως στο πλευρό τους Thundercats και θα με βοηθήσουν!

Η εβδομάδα προβλέπεται με πολύ τρέξιμο.



ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΗΛΙΘΙΕ!!!!!!

Υ.Σ.: Σήμερα παρατήρησα ότι αυτό(τίτλος) το γράφει στα παπούτσια μου και δε μπορώ να καταλάβω το λόγο!! Βοηθήστε με!!

2 σχόλια:

BiriBiri είπε...

nai re kariola!!! ante!!! pame mazi dynata gia ptyxiaki....

Kira είπε...

Έτσι ρε φίλε κάτσε να βρούμε πρώτα και μετά όλα θα γίνουν.