Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Μάλιστα...

Ο καιρός είναι τέλειος κάτι χιόνια ρίχνει μόνο και έχει και λίγο κρύο Μάρτη μήνα! Θα ήθελα επίσης να πάω και λίγο σπίτι μου. Αυτό που μου λείπει είναι τα δικά μου πράγματα, το δικό μου κρεβάτι, τα δικά μου ρούχα, και πολλά ακόμα με αυτό το "μου".

Πριν καιρό σκεφτόμουν πολύ στο στρατό τώρα ούτε αυτό κάνω έχω μπει σε μια ρουτίνα που δε την θέλω κατά βάθος. Αστεία η λέξη "καιρός" γιατί με αυτό εννοώ κανένα μήνα ποιο πριν. Αλλά μου μοιάζει 3 μήνες.

Προτείνω δύο cd: SING CITY και ΞΕΝΙΟΣ. Δείγματα...




1 σχόλιο:

romfea είπε...

Κάποιος έγραψε:

"Άς τους όλους αυτούς. Και γίνε ότι θες. Γίνε εσύ. Γίνει το δικό σου φως και η δική σου ζωή. Ζήσε μαλάκα! Και ζήσε με χαμόγελο και με χαρά. Γιατί έτσι πρέπει. Και τίποτε δεν πρέπει να μπορεί να τα πάρει αυτά τα δύο μακριά".

Σε φιλώ αδερφέ.